Susana María Reboreda Morillo

rmorillo@uvigo.es

Liñas de investigación

Breve CV

Susana Reboreda Morillo é doutora en Historia Antiga pola Universidade de Santiago de Compostela (1993). Desde 1997 é profesora Titular de Historia Antiga da Facultade de Historia no campus de Ourense da Universidade de Vigo e desempeñou diversos cargos de xestión (decana, directora de Área de Estudantes e vicedecana). Actualmente é decana da Facultade de Historia.

Desenvolve a docencia na área de Historia Antiga e ao longo dos últimos dez anos participa en proxectos de investigación competitivos desenvolvendo a liña da muller na antigüidade grega. Recentemente participou nun proxecto do Programa Horizonte 2020 da Unión Europea (693150) Crosscult: Empowering Reuse of Digital Cultural Heritage in Context-aware Crosscuts of European History (2016/2018). Neste momento forma parte do proxecto de I+D+I (HAR2017-82521-P) do Ministerio: Maternidades, filiaciones y sentimientos en las sociedades griega y romana de la antigüedad. Familias alternativas y otras relaciones de parentesco fuera de la norma (2017/2020).

É autora de máis de cincuenta publicacións científicas relacionadas coas súas liñas de investigación.